Uittreksel persoonsgegevens BRP
Algemeen
In een uittreksel BRP (Basisregistratie Personen) staan uw persoonsgegevens, zoals uw naam, adres en woonplaats. Het uittreksel vraagt u digitaal met DigiD aan. Wij versturen u het uittreksel per post. Let op dat u inwoner van de gemeente Goes moet zijn.
Welke uittrekselvarianten zijn er en wat staat erop?
Er zijn diverse soorten uittreksel. Afhankelijk waarvoor u het nodig heeft bevat een uittreksel andere gegevens. Zo staan alleen de gegevens die u nodig heeft op het uittreksel. Hieronder vindt u het overzicht met alle uittrekselvarianten met toelichting.
Uittreksel varianten
-
- Naam
- Opgemaakte naam volgens naamgebruik
- Voorna(a)m(en)
- Geboortedatum
- Geboorteplaats
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
-
- Naam
- Opgemaakte naam volgens naamgebruik
- Voorna(a)m(en)
- Geboortedatum
- Geboorteplaats
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
- BSN
-
- Naam
- Opgemaakte naam volgens naamgebruik
- Voorna(a)m(en)
- Geboortedatum
- Geboorteplaats
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
- Datum woonachtig huidig adres
- Datum woonachtig huidige gemeente
- Naam vorige gemeente
- Adres historie
-
- Naam
- Opgemaakte naam volgens naamgebruik
- Voorna(a)m(en)
- Geboortedatum
- Geboorteplaats
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
- Burgerlijkestaat
- Gehuwd met
- Partner geboren op
- Gezinsleden tonen
-
Uittreksel BRP in meerdere talen.
Aanvragen uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)
- U moet in de gemeente Goes ingeschreven staan om een aanvraag te doen;
- Een uittreksel kost € 15,90 (2024).
- U vraagt het uittreksel digitaal aan, heeft u geen DigiD? Dan kunt u een afspraak maken aan de balie.
Wie heeft de mogelijkheid om een uittreksel BRP aan te vragen?
- Uzelf;
- Uw kind dat bij u woont (jonger dan 16 jaar);
- Iemand die hiervoor gemachtigd is.
Aanvraag inlichtingen advocaten
Start aanvraag inlichtingen (eHerkenning)
- Met uw gebruikersnaam en wachtwoord voor eHerkenning is de aanvraag te doen. U heeft betrouwbaarheidsniveau 2+ (EH2+) of hoger nodig;
- Per online aanvraag is maximaal één verzoek in te dienen. Het is daarna uiteraard mogelijk om meer aanvragen in te dienen;
- U krijgt via e-mail een bevestiging van uw aanvraag;
- De aanvraag ronden we binnen drie werkdagen af;
- Daarna ontvangt u de originele documenten binnen twee werkdagen per post.
Per post
Stuur een brief met daarin:
- Voor wie u een uittreksel aanvraagt;
- Waarom u het uittreksel nodig heeft;
- Welke gegevens op het uittreksel moeten staan
Onderteken de brief en stuur deze naar:
Gemeente Goes
Afdeling Dienstverlening
Postbus 2118
4460 MC Goes
U ontvangt het uittreksel binnen zes weken per post.